AKDAĞMADENİ DEVLET HASTANESİ

YOZGAT İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
AKDAĞMADENİ DEVLET HASTANESİ

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Acil Servis Hasta Memnuniyet Anketi

Güncelleme Tarihi: 17/07/2018

Acil Servis Hasta Memnuniyet Anketi

Aşağıda yer alan soruları gerçekçi bir şekilde yanıtlamanız, kaliteli hizmet sunmayı hedefleyen hastanemiz için büyük önem taşımaktadır. Sizden beklenen, verilen cümleler konusundaki kanaatinizi, Evet, Biraz/Kısmen ve Hayır ifadeleri arasından size en yakın gelen seçeneği belirterek bildirmenizdir. Bu konuda göstermiş olduğunuz ilgi ve yardımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkür eder, geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz.

Kurum Yöneticisi

Kişisel Bilgiler:

Cinsiyetiniz: ( )Kadın ( )Erkek

Aitolduğunuzyaşkategorisinibelirtiniz.
( )20’nin altında ( ) 20­-29 ( )30-­39
( ) 40-­49 ( )50-­59 ( )60üstü

Eğitim durumunuzu belirtiniz.
( )Okuryazar değil( )Okuryazar( )İlkokul
( )Ortaokul ( ) Lise ( )Üniversite
( )Yüksek Lisans( )Doktora

 

Lütfen aşağıdaki ifadelerle ilgili görüşlerinizi sizin için uygun olan kutucuğu işaretleyerek belirtiniz (x).

Evet

Biraz/
Kısmen

Hayır

1

Hastanede bekleme süreleri hakkında bana bilgi verildi.

 

 

 

2

Karşılama, danışma ve yönlendirme hizmeti genel olarak iyiydi.

 

 

 

3

Bekleme salonları rahattı.

 

 

 

4

Tüm personel bana karşı ilgiliydi.

 

 

 

5

Acil servis çalışanları kişisel mahremiyetime (muayene edilirken kapının kapanması, aradaki perde ya da paravanın çekilmesi gibi) özen gösterdi.

 

 

 

6

Beni muayene eden doktor hastalığım ile ilgili bana bilgi verdi.

 

 

 

7

İhtiyaç halinde gerekli sağlık personeline kolaylıkla ulaştım.

 

 

 

8

Acil servis genel olarak temizdi.

 

 

 

9

Acil serviste verilen hizmet genel olarak iyiydi.

 

 

 

10

Acil servisten ayrılırken taburculuk sonrası süreçle ilgili bana bilgi verildi.

 

 

 

Varsa görüş, önerileriniz.